19 dagar kvar

Då var vi under 20-dagarstrecket! Galet!
Jag har precis kommit hem från vaccinationskliniken efter att ha pratat med en doktor och blivit lite stucken i armen. Första sprutan mot Hepatit B är avklarad och jag fick även ett par doser drickvaccin med mig hem. Tänkte att jag skulle knåpa ihop ett inlägg om vaccinationer och sånt gällande i alla fall de områden som jag kommer att besöka.
Den förväntade resfebern lyser med sin frånvaro. Skönt det! Det känns fortfarande inte som att det är på riktigt. Antar att det kommer en vecka innan eller nåt när jag jag verkligen inser vad jag håller på med. Det är ju faktiskt inte riktigt klokt. Jag drömde inatt att jag skulle båtluffa men upptäckte när jag kom fram att jag glömt min väska hemma! Haha! Vi får hoppas att det inte händer i verkligheten.

Cliffhanger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0