23 dagar kvar

Då var julen överstökad och jag kan nu kryssa av ett par saker på min inköpslista: Jag fick en röd och fin resekudde i julklapp av Mamma och fyra 8gigabytes minneskort till min kamera av Pappa. Perfekt! Nu kan jag sova ordentligt och ta (nästan) hur många bilder som helst. Fick även en midjeväska och en engångstandborste med en mini tub tandkräm. Tusen tack ska ni ha!

Tiden rusar fram med enorma stormsteg. Snart är vi under 20-dagarsstrecket! Dagarna efter nyår och innan vi reser börjar fyllas. Jag har bokat in en tvättid den 11:e, 6 dagar innan jag åker, så att jag hinner tvätta undan här hemma och eventuellt tvätta det sista som ska med.
Jag har även börjat planera min avskedsfest som ligger den 8:e. Den kommer att bli himlans trevlig kan jag lova.


Parasoll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0