32 dagar kvar

Jag jobbar och sliter, tar varenda extratimme som finns och anmäler mig till de långa passen som ingen annan vill ha. Motivationen är på topp! Jag skramlar vartenda litet öre som jag kan få tag på.
Årets önskelista till jul består mestadels av saker till resan och självklart pengasponsring.

Jag har pratat med ComHem och "pausat" mitt bredband medan jag är borta. Det kostar 29kr/månad och kan betalas i förskott, dock i max tre månader vilket är perfekt för min del.
Några andra fasta kostnader på hemmaplan har jag nog inte, försäkringar och sånt går på autogiro, hyran också och så el så klart men den får jag betala över internet en gång i månaden.

Jag har beställt en massa papper om försäkringar. Det är verkligen en djungel att hitta rätt och som täcker allt! Ett inlägg kommer så fort jag har fått styr på det själv.

Under vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0