41 dagar kvar

Medräknat idag så är det 41 dagar kvar tills vi åker!
Galet!
Jag har nog hunnit ikapp mig själv och börjat förstå att det verkligen närmar sig med storsteg nu!  Alltså 41 dagar. Det är ju ingenting.
Igår var Mamma här och hämtade alla mina blommor. Hon har lovat att hålla dem i liv medan jag är borta. Nu är det helt tomt här och fönstren och bänkarna står kala.
Jag har även börjat beta av i frysen och skafferiet - lagar middag av konstiga saker och använder upp stora förpackningar vars datum hinner gå ut. Att det ska vara så mycket krusiduller runt omkring som man måste tänka på. Nono har ställt upp på att kolla posten en gång i veckan. Jag planerar inte att ha med mig min husnyckel på resan så den använder hon bara och så får hon ansvar för att kolla läget lite då och då.
Jag har kommit överrens med min hyresvärd om att hyran ska sättas på autogiro. Så nu känns det som att allting här hemma är kommer att fungera medan jag är borta. Frågan är bara om jag ska säga upp bredbandet och sen starta upp det eller hur jag ska göra?

Strand
Snart är det jag som ligger och slappar med en sån här utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0