En månad kvar!

Idag är det exakt en månad kvar till avresan! Galet!
Utanför är det full snöstorm och jag längtar så fruktansvärt bort från allt som har med vinter att göra. Tacka vet jag värme, palmer och en sandstränder.
Jag har börjat inse att jag faktiskt ska vara borta rätt så länge. På resplanen har vi packat med grejer att göra och inte en dag över, men här hemma är tre månader en hiskligt lång tid. Inte för att jag är en sån person som saknar folk men jag kommer gatranterat att sakna vänner och familj så småningom. När jag får tid över på ett flyg eller liknande. Skype kommer att bli min bästa vän under resan och så bloggen här så klart. Även om jag inte träffar er så kan ni följa med ändå. :)
Idag ska jag rensa i i-poden och fylla på med tonvis av nya bra låtar. Antar att den kommer att gå varm under flygningarna.

Snöstorm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0