Väskan

Jag köpte min finfina ryggsäck på Factory Outlet uppe i Ullared (en liten sportoutlet utanför GeKås).
Har för mig att jag gav 650kr för den eller nåt i den stilen. Grymt billigt i alla fall. Hade tittat runder i en del andra sportbutiker och jämfört och andraplatsen gick till en Everest på Stadium för 1100kr.
Snacka om att jag är nöjd med mitt fynd!

FramBak

Märke: TrueNorth.
Rymmer: 60liter.
Regnskydd ingick.
Många bra fack både ut- och invändigt.
Smarta dolda fack gör att men kan komma i både uppifrån, nerifrån och i mitten av väskan så man slipper packa upp allt för att komma åt det som
ligger i botten.
Inställbar ryggskena som kan anpassas efter sin egen rygg mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0