Syftet

Ny blogg. Men varför? En liten förklaring skulle kanske vara på sin plats:

Tanken är att den ska fungera som reseblogg med totalt fokus på min och Jonas jorden runt resa i början på nästa år (2011). Ett ställe där jag kan skriva av mig om tankar, funderingar, oroligheter och planer. Förhoppningsvis kan den vara till hjälp åt andra som är inne på samma bana eller som bara vill drömma sig bort. En av de största anledningarna är även att familj och vänner ska kunna följa mig när jag väl är borta.
Det är nämligen här jag kommer att uppdatera medan jag reser med bilder texter och hälsningar så att Sverige kan vara lugna, hehe.
Förmodligen kommer jag att släppa in Jonas på nåt hörn också.

Jordglobs badboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0