10 Februari - Ao Nang

Jaha, da var man fardig med storstader pa ett tag. Efter Bangkok tog vi tva dagar i Kanchanaburi. Bodde pa haftigaste hotellet ever som lag och flot ute pa floden. Sa nar en bat korde forbi gungade hela rummet.
Vi lyckades befinna oss mitt pa den beromda "The bridge over the river Kwae" nar ett av de tva dagliga tagen skulle kora over. Det var bara att sa fint trycka sig mot sidan.
Vi spenderade ocksa en dag pa tigertemplet 3mil utanfor staden innan vi tog bussen vidare. Mellanlandade i Bangkok och tog sen nattbuss. Elva timmar senare ankom vi till Ao Nang som ligger utanfor Krabi.Har ar det mycket mer turistanpassat och valdigt blandat med manniskor. Vattnet at nastan lika varmt som luften och utsikten ar fantastisk! Gigantiska kalkstensberg ramar in staden och reser sig mitt ute i havet, massor med fina longtailbatar och sjalvklart en lang strand.
Imorgon tankte vi ta massage och sen kolla in en stor grotta som ska finnas i narheten. Planerar att bli har i en vecka och vi har nastan alla dagar fullplanerade redan.
Tydligen finns det vithajar pa ett dykstalle har...


Vattenhotellet
Fina hotellet ute pa floden i Kanchanaburi.

Bron
The bridge over the river Kwae.

Jag pa bron
Jag pa bron.

Berg
Fina kalkstensberg i Ao Nang.

Strand
Stranden.

Strand


Jonas massor
Jonas som massor.

Solnedgang
Stranden for en timme sedan.


Kommentarer
Postat av: Nono

Guud vad fina bilder Jenny!! Usch vad jag är avundsjuk! :D Hoppas vi kan skypa snart :)

LOVE!

2011-02-16 @ 11:44:09
URL: http://noelleinashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0