2 Februari - Koh Chang

Befinner mig just nu pa White Sands Beach. Namnet forklarar val ganska bra hur har ser ut. Vi bestamde oss for ett strandbyte - fran den nastan ode Kai Bae till har var det ar proppat med turister. Mest danskar fakiskt. Tyvarr anser jag att White Sands Beach ar totalt overreklamerat. Stranden ar packad med folk och du kommer inte dar han utan att ga igenom restaurang.
Vi hade svart att hitta nagot hotell sa nu ligger vi en natt i ett rum avsett for fyra och sa far vi se igen imorgon hur det gar.
Da tankte vi aka och kolla in vattenfallet Klong Plu och pa fredag aker vi tillbaka till Bangkok igen. Det kanns som att vastkusten ar fardig nu.


Jag reser
Jag backpackar runder.

Jonas reser
Jonas pa vag mot White Sands Beach.


Solnedgang
Finfina solnedgangen.


Kommentarer
Postat av: Jakob H

Blir han brunare??

2011-02-08 @ 13:43:20
Postat av: Jenny

Haha, nope, snarare mer och mer grillad (stekt, kokt... hela koret :P)

2011-02-10 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0