23 Februari - Koh Samui

Hej dar hemma.
Dagarna flyger forbi har nere och det kanns som det var igar vi reste. Samtidigt har man vant sig vid klimatet och att standigt vara pa resande fot, som om man varit ivag i en evighet.

Vi borjade varan Koh Samui vistelse med att bo i en bungalow vid Mae Nam beach. 50meter till havet och en sa gott som ode strand. Omradet var helt tyst och stilla och det var helt klart det vackraste stallet vi bott pa! En av dagarna tog vi en rundresa pa on och sag alla de storsta turistmalen.

Darefter akte vi vidare till Haad Chaweng Beach pa ostkusten och har ar stor skillnad fran Mae Nam. Har visserligen lika langt till havet har, men 100meter pa andra hallet ligger huvudgatan proppad med butiker, restauranger, manniskor och taxibilar. Barerna ligger vagg i vagg sa sjalvklart skulle de provas igar. Det slutade med "buckets" pa happy hour och att Jonas somnade klockan ett medans jag upplevde egna aventyr och sag soluppgangen pa stranden. Nar jag sa la mig i sangen klockan halv sju hade jag varit vaken i ett dygn!

Jag har aven lart mig att annanaser vaxer under jorden!

Hangmattan
Semester!


Bungalow
Fina bungalown (bungalowen?) pa Mae Nam.


Kinatempel
Kinesiske templet Wat Leam Suwnaram.


Soluppgang
Soluppgang pa gang.


Vattenfall
Namuang Fall 1.


Apan
Kelade med en sot apa en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0