Tigertemplet

Storsta hojdpunkten hitintills pa resan var utan tvivel Tigertemplet som vi besokte igar. Vi hyrde en taxi over dagen och akte ivag och minglade med tigrar. Livs levande tigrar! Man fick posa med dem och titta pa 3veckor gamla babys. Jag hade bara san lyst att kidnappa en! Jag stal aven en puss pa en 5mandaders tiger. Vi posade loss med de stora hannarna och nagra (typ jag!) fick prova pa att ga med en i koppel! Men det basta kom helt klart till sist nar man kunde tillbringa en timme pa tigerdagiset. 1-2manaders gamla ungar som man fick lov att leka och gosa med. En del kom bara upp i knat sjalvmant och ville bli gosade. Dar var en som forsokte tugga av mitt har. Som avslutning fick man mata en unge med nappflaska
Helt klart basta dagen ever in till vidare!

Forbered dig pa en sot-chock:
Tiger1
Jag och giganthannen posar.


Tiger2
Ute och gar med hunden, eller forlat, katten.



Tiger3
Myspys.


Tiger4
Gulligaste i varlden!


Tiger5
Jag och en ganska stor tiger.


Tiger6
Sotnos.


Tiger7
En 1manad gammal tigerunge.


Tiger8
Matdags.


Tiger9
Trangsel i matledet.


Tiger10
Sover middag.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

hahahaa älskar dina "posar"

jag vill faktiskt se ett skolkortsfoto på nån bild! :D

saknar dig massor

PUSS

2011-02-10 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0