12 dagar kvar

Då har man äntligen tecknat reseförsäkringen. Ville vara helt hundra på att jag valde den rätta som verkligen täcker allt, så jag har låtit det ta sin tid. Skönt att ha det avklarat! Ett inlägg om detta kommer nån dag.
Igår ringde jag och pratade med Tre och beslutade att flytta över mitt telefonabonemang dit. Ifall jag kommer att behöva ringa hem till sverige så blir det billigare genom dem än genom Telenor som jag hade tidigare.
Förmiddagen idag har gått åt till att rensa och uppdatera min i-pod. Antar att den kommer att gå varm under flygningarna så det gäller att ha den proppad med bra musik. Det är en sån liten sak som bara tog meeega lång tid att göra. Någon gång under dagen tänkte jag även skriva en ny inköpslista som ska kryssas av på torsdag. Reseapotek- och neccesärsaker bland annat.
12 dagar kvar! Hur overkligt är inte det?!

Hela jorden runt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0