2 dagar kvar (1.0)

Klockan är ens inte tolv och jag har redan gjort det mesta som skall göras idag. Jag har satt in min dricks på banken, tömt spargrisen och satt in därifrån, fört över pengar till Jonas, växlat pengar till UD dollars och Thailändska Baht och tagit min sista vaccinationsspruta. Har bara ett par småsaker kvar som jag kan fixa senare. Det är minsann inte illa pinkat med tanke på att jag bara sovit tre timmar! Gårdagens Happy Hour resulterade i en tolv-timmars pubrunda och jag kom hem lagom mörbultad klockan halv sju imorse. Då ångrade jag en liiiiiten smula att jag bokade vaccinationstiden så tidigt på förmiddagen. Men men. Jag lever och har knasigt nog massor med energi så det blir nog ett städryck och sen sova middag ett par timmar. Mer resefixande ikväll.

Vinterskog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0