2 dagar kvar (2.0)

Då var även den här dagen snart slut. Kan erkänna att jag faktiskt sovit bort ungefär hälften av den men det var välbehövligt efter gårdagens bravader. Dagens största projekt har helt klart varit att packa. Nu står både stora ryggsäcken och den lilla som får agera handbagade inne i planet på plats i hallen, redo att åka. Jag fick utan problem ner allt jag ville ha med och där är till och med plats över. Vikten är jag dock lite orolig över. Jag provade den stora ryggsäcken och den kändes ganska så tung på, men ändå inte så tung som jag väntat. Tänkte be fina nono att ta med sin våg imorgon så får vi se om den klarar sig. Ush, tänk om den är precis på viktgränsen. Det betyder att för varje sak jag köper på mig måste jag slänga något annat. Hemska tanke!

Flygplan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0