23 januari - Sista dagen i Jomiten

Sista inlagget fran den har staden. Imorgon eftermiddag aker vi mot
on Ko Samet lite langre vasterut. Det blir sol och bad ett par dagar och forhoppningsvis boende i nagon tjusig bungalow.
Idag har vi bara tagit det lugnt, lamnat in lite klader till tvattning och legat ett par timmar pa stranden. Tyvarr har det varit lite molnigt idag men varmen ligger fortfarande pa topp.

Vad jag lart mig om Thailand ann sa lange
+ Varmen. Fina klanningar for 50kr/st. Glassen.
- TukTuk. Kackerlackor. Folk som forsoker luras.

Lite bilder fran Jonas fodelsedag igar

Bungyjump
Jonas hoppar bungyjump fran 60meter!


Min glass
Firar med glass pa Swensens inne i ett shoppingcenter.

Jonas glass
En av de godaste glassarna ever.


Pattaya city
Pattaya City.


Kommentarer
Postat av: Nono

ÅHH! Vad jag saknar dig Jenny!! Men ni ser ut att ha det riiiikigt, riktigt ordentligt bra och roligt - det är skönt iaf :) Du och Jonathan verkar ha msn-camat/skypat såg jag på fb - du får hemskt gärna skypa med mig med nån gång om du vill ;( haha. Saknar dig iaf! :)

Stor pussokram! <3

2011-01-24 @ 12:08:12
URL: http://noelleinashell.blogg.se/
Postat av: Karl

Ni ser ut å ha det fett nice =)

2011-01-24 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0