4 dagar kvar

Nu jädrarenamma! Är nere på en halv vecka kvar och jag väntar fortfarande på att nerverna ska kopplas på. Det är faktiskt lite konstigt att jag över huvud taget inte är nervös. Inte det minsta lilla. Är jag verkligen så här trögfattad? Det känns som att om jag borde bli nervös över någonting någon gång i mitt liv så är det nu! Men icke...

Idag är energin på topp. Det tvättas det för fulla muggar nere i källaren och jag har en lång To Do lista:

  • Sätta upp "Ingen Reklam" skylt på dörren
  • Bestämma vilka kläder som ska packas ner
  • Plocka undan julpyntet
  • Betala ett par räkningar
  • Köpa en enorm godispåse till flygresan
  • Köpa kvällsmat/frukost att ha på flygplatsen i Doha
  • Ringa en massa samtal
  • Lägga över alla inscannade dokument på Dropbox

Gator
Bild från södra Indien visserligen, men ändå. Wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0