9 dagar kvar

Nu är vi snart nere på under en vecka kvar till avresa. Resfebern lyser tack och lov fortfarande med sin frånvaro och när jag pratar eller berättarDykare om det så känns det bara som att jag rabblar fakta eller beskriver nåt som någon annan har upplevt, det känns verkligen inte som om det är jag själv som faktiskt ska iväg på alla de där galna sakerna!
Reseapoteket är nu komplett, ska bara hitta ett par öronproppar. Var fasiken kan man köpa ett par öronproppar i Malmö? Det finns verkligen ingenstanns. Hur svårt ska det vara? Kassörskan på apoteket igår tyckte att jag skulle gå med i deras kundklubb eftersom att jag handlar så mycket där. Haha!
Sitter just nu och spanar runt lite på internet om olika CityPasses i USA. Funderar faktiskt på att köpa ett i LosAngeles där Six Flags Magic Mountain ingår eftersom att vi ändå tänkt åka dit. Kan man bara spara pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0