Battur

Idag hade vi bokat en dagstur till nagra narliggande oar. Vi var 17 stycken som akte ut i en speedbat till ett korallrev dar vi snorklade ett tag. Sen slapptes vi av pa en helt ode o. Det var verkligen obeskrivligt vackert! Nasta snorklingsuppehall var vid en grotta som vi fick lov att simma igenom. Vi var nog 8stycken som vagade. Det var hiskeligt stromt dar inne och helt plotsligt var dar ett passage helt utan vatten. Attans att man inte kunde ha sin kamera med in dar! Snacka om att man var stolt nar man antligen kom ut igen.
Vi pa annu en liten o och lunchade och stannade till pa en fiskfarm dar vi fick lov att mata sma och gigantiska fiskar. De hade aven sma hajar och en gigantisk skoldpadda som jag bara ville ta med mig hem sa sot den var. Inklusive allt gav vi ca 150kr var for hela dagen. Helt okej.

Nu ska vi snart ner pa stranden och ata kvallsmat bland kuddarna igen. Blir val ett par drinkar i nagon bar efterat och imorgon en heldag bland smabutikerna har omkring och sjalvklart stranden.
Pa fredag bar det av till nasta o.

Jag gungar
Jag pa en ode o.

Jonas pa en ode o
Eller nastan ode, Jonas var ocksa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0