Dykning #1

Tjoho! Idag akte vi ut med Scandinavian Divers och dok vid tva olika rev. Succe ar ett mildt ord att beskriva det med.
Var svenske instruktor hette Tony och var en riktig pudding. Jag lyckades overtala Jonas att ta ett provdyk men han blev inte fralst, vet inte vad som hande dar, han maste ha sovit.
Fick lite problem med att tryckutjamna en gang men annars gick allt som smort. Jag har blivit grym pa att kontrollera tyngdlosheten och Tony forstod inte varfor jag inte tog en fortsattningskurs redan nu. *stolt!*
Jag betalade 3400baht (ca700kr) for Refresh: all utrustning och vatdrakt, instruktor, tva dyk, mat och skjuts till och fran hotellet.
Misstanker att det har var forsta men inte sista gangen pa den har resan.


Dykning
Tjoho!

 

Dykning
Lilla baten.


Dykning
Pa vag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0