En vecka kvar

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En vecka kvar idag. Rättare sagt: sex dagar och tre och en halv timme kvar.
Jag sitter ganska så nyvaken efter gårdagens avskedsfest. Vi blev sammanlagt nio personer som träffades hemma hos mig för att dricka drinkar, spela kort och bara umgås en massa. Efteråt åkte vi in till stan och dansade natten lång. Klockan fem på morgonen stängde klubben, danskarna tog tåget över bron igen och vi svenskar åkte hem till våra efterlängtade sängar. Tusen tack alla ni som kom och gjorde kvällen oförglömlig!
Idag står självklart städning på schemat och efter det ska jag nog börja smygpacka min väska. Kolla så att allting jag tänkt får plats, börja sålla lite i den enorma högen jag lagt fram och se så att det inte blir allt för tungt. Poängen är att i princip resa med en tom väska och köpa det man behöver på vägen, men fröken Jönsson kommer att ha problem om hon bara får packa så lite.

Jordglober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0