Slutgiltiga packlistan

Efter många om och men och efter att ha gått igenom mina listor mer än nogrannt så har jag både plockat bort och lagt till en del saker. Jag blir ju trots allt tvungen att själv bära allt jag tar med mig på ryggen.
Så här ser listan ut med det jag har packat ner:

Pass
Pengar
Biljetter
Konto- och kreditkort
Försäkringspapper + kopior
Vaccinationskort
GO 25card
Dykarcertifikat och loggbok
Viktiga telefonnummer- och adresser-lista
Busskort
Visum till Thailand
Esta till USA
Extra passfoto
Lite US Dollars och lite Thailändska Baht

Neccesär #1
Tandborste
Tandkräm
Schampo
Balsam
Tvål
Rakhyvel + extra blad
Tamponger
Hårborste
Solskyddsfaktor
After sun
Hudkräm
Parfym
Deodorant
Liten handduk
Ett par sminkprodukter
Hårspännen och snoddar
Tops
Våtservetter
En rulle toalettpapper

Neccesär #2
Plåster
Hydrokortisonsalva
Pincett
Alvedon
Nässpray
Dimor (mot diarré)
Myggspray
Allergipiller
Resorb vätskeersättning
Nagelklippare
Stödstrumpor
Antibakteriehandtvätt
Lypsyl med solskyddsfaktor

1 par gymnastikskor
1 par sandaler
1 t-tröja
2 långärmade tröjor
1 par trekvartsbyxor
3 par shorts
1 kjol
1 sjal
5 linnen
3 klänningar
10 par trosor
3 bhar
2 par strumpor
2 bikinis
2 par strumpbyxor

Mobiltelefon +laddare
Adapter
Kamera +extra batteri +laddare +5 extra minneskort +usb-sladd
I-pod
Anteckningsblock
2 bläckpennor
Kortlek
Solglasögon
Minificklampa
Nål och tråd
Litet hänglås
Kodlås med vajer
Ryggsäck
Bankdosa
Resekudde
Pengabälte
Spännband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0