17 mars - Los Angeles

Nagra dagar, manga intryck, massor med upplevelser och galet manga bilder. Sa skulle jag sammanfatta de senaste dagarna och den forsta veckan i USA.
Vi har hunnit med musseer, Madame Tussauds, en dag pa Six Flags Magic Mountain, guideturer, tre filmstudios och en hel del frozen yoghurtfrossande. Helt klart usas version av thailands limeshakes: beroendeframkallande!
Allt ar vaaaldigt overdrivet. Bestaller du en stor lask far du en liter, affarerna har 10litersglass och 20kilos pastaforpackningar. Bilarna ar superlyxoga, husen ar overlyxiga och man ser latt pa manniskorna ifall de ar rika eller inte. Har ar aven fullt av mexicanare. Skyltarna star bade pa engelska och pa spanske och i tunnelbanan ropar de aven ut pa spanska i hogtalarna. Det ar svart att hitta mat som inte ar friterad eller ar hamburgare och pommes ifall du inte vill betala en formogenhet. Donutsen kostar dock 6kr styck. ;)

Idag har vi bara en manad kvar. Det kanns sorgligt! Har lixom vant sig vid att leva i en ryggsack, bokstavligen. Men men, nu vantar resten av USA och vi reser vidare redan inatt. Vi hors.

Oh! Jag blev forresten misstagen for att vara en kandis har om dagen. En kille kom fram och bara: "Oh my god it's you! I'm such a fan!" Haha!
Bilder kommer en dag nar jag hittat en dator som gillar min kamera...

Kommentarer
Postat av: Nono

Saknar dig av hela mitt hjärta, my lööv, <3

2011-03-20 @ 20:58:09
URL: http://noelleinashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0