Bildbomb

Har kommer en massa random bilder fran den senaste tiden:


Terminator
Terminator pa Universal Studios.


Krusty
3D simulator.


Haj
Jonas blir uppaten.


Universal
Akte forbi nar de spelade in till CSI.


Flamingo
Flamingos pa LA Zoo.


Koala
Utgulliga koalabjornar.


Gorilla
Gorilla.


Lejon
Lejon.


Kaktus
Ganska stora kaktusar.


Vanner
Den akta vanner studion!!!! (den du Jonathan ;))


WB
Warber Bros Studios.


Papegoja
Hittade ett par papegojor.


Snoopdog
Jag och Snoopdog pa Madame Tussauds.


Petronas
Uppe pa bron i Petrona Towers.


Petronas
Jag vid Petrona Towers.


Elvis
Posar med Elvis i Hollywood.


Will
Jag och Will Smith.


Bond
Bondbrud.


Startrek
Star Trek.


Glee
MatchyMatchy.


David
David Beckham forlorade!


Cykel
Jonas cyklar ikapp.


Spiderman
Spiderman vigar sig.



Utsikt
Jag vid trappan vid Batu Caves i Kuala Lumpur.


Museum
Jonas pa Hollywood Museum.


Britney
Jonas gillar Britney Spears.


Julia
Julia Roberts.


Tiger
Golfproffsen duellerar.


Basket
Ganska sa lang basketspelare.


Bruce
Bruce Willis.


SixFlags
Lite karuseller pa Six Flags Magic Mountin.


SixFlags
Jeij! En av de roligaste dagarna ever.


Victoria
Shopping minsann.


Universal
Universal Studios.


Kommentarer
Postat av: Nono

WOW ! Helt enkelt fantastiskt, sagolikt, otroligt woow!

2011-03-21 @ 21:33:46
URL: http://noelleinashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0