Six Flags Magic Mountain

Fantastiskt stalle! Vi var dar i sondags och akte verkligen allt! De har over 15 bergochdalbanor i varldsklass. Dar var i princip inga koer alls sa man kunde bara springa fran den ena direkt in i en annan. Dar var bergochdalbanor utan golv, dar man akte utanpa loopen, dar man stod upp, dar man lag ner, dar man akte med fotterna forst, med huvudet forst... Tro det eller ej, men jag har befunnit mig 100meter upp, liggandes pa mage och stortat ner med huvudet forst. Ackligt? -Ja! Roligt? -Oh ja! Skulle latt gora det igen.
Min favorit var "X2". Dar roterade stolarna 360grader samtidigt som man akte runt i sjalva bergochdalbanan. Man hade ingen aning om vad som var upp eller ner. Det sprutade till och med eld!
Sjalvklart var allt extremt overdrivet, men ar det USA sa ar det. Helt klart en av de basta dagarna pa resan ann sa lange!
Bilder kommer val nagon dag hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0