Saker jag hade med men aldrig använde

Min ursäkt är att jag aldrig backpackat förut och inte visste bättre. Jag skyller helt klart på det!
Här är i alla fall prylarna som jag släpade runt på helt i onödan:

GO 25card
Skulle säkert ha kunnat använda det massor om vi bara satt oss in i det bättre innan vi åkte, men det förblev oanvänt
Extra passfoto
Det dök aldrig upp något tillfälle när det behövdes
Tvål
Det finns schampo fungerar alldeles utmärkt som tvål också, borde ha köpt sådana flaskor istället för att släpa runt på både en med schampo och en med tvål
Parfym
Det är varmt och du svettas ändå bort doften efter fem minuter
Liten handduk
Den stora handduken hade räckt
Kläder
En av varje hade räckt, det är lättare (och billigare) att bara köpa på sig skor och kläder på plats
Några få sminkprodukter
Den här korta listan kunde kortats ner till endast: maschara, puder och läppglans. Endast till utekvällarna, annars är det på tok för varmt
Minificklampa
Finns ju inbyggd i de flesta mobiltelefoner nu för tiden
Spännband
Fick själv aldrig användning för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0